VEELGESTELDE VRAGEN

bestellen

Kan ik mijn bestelling, na afronding, nog wijzigen?


Helaas is dit niet mogelijk




Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?


Soms kan het zijn dat onze mail per ongeluk in je map met ongewenste mail, of in een spamfolder terecht komt. Als je echt geen mail hebt ontvangen, dan komt dit vaak doordat er een typfoutje wordt gemaakt tijdens het invullen van het mailadres. Neem in dit geval contact op met shop@room-42.nl, dan kunnen wij de orderbevestiging alsnog naar het juiste mailadres sturen.




Hoe kan een artikel dat ik besteld heb niet meer voorradig zijjn?


Een enkele keer kan het voorkomen dat we artikelen uit een bestelling moeten annuleren. Vaak heeft dit te maken met een fout in ons voorraadsysteem, of blijkt het artikel niet in goede staat te verkeren. Uiteraard brengen wij je hiervan op de hoogte en storten wij het aankoopbedrag z.s.m. op je rekening terug.





betalen en verzendkosten

Wat zijn de betaalmethoden?


Je kunt bij ons via i-deal betalen




Wat zijn de verzendkosten?


Brievenbus pakket € 4,00, anders € 6,75. Bij bestellingen boven € 49,99 worden er geen verzendkosten berekend.





ruilen en retourneren

Kan ik mijn artikelen, gekocht in de SALE, ook ruilen of retourneren?


Online SALE aankopen die zijn gedaan in de webshop kunnen worden geretourneerd en geruild. Je ontvangt het aankoopbedrag terug. Let er wel op dat je voldoet aan onze retourvoorwaarden. SALE aankopen in de winkels kunnen geruild worden binnen 14 dagen tegen een tegoedbon of geruild worden tegen ander artikel. Onze retourvoorwaarden zijn: De bestelling is binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd. Het artikel is ongedragen/ongewassen en in originele staat. Merklabels zijn nog aan het artikel bevestigd. Een origineel aankoopbewijs (winkel aankoop). Er is een ingevuld retourformulier meegestuurd (webshop).




Kan ik mijn bestelling gratis retourneren?


Ja, je kunt tijdens winkel openingstijden retouren terug brengen in de winkel.




Kan ik een artikel ruilen voor een andere maat?


Ja, een omruiling kan altijd, mits het artikel uiteraard voorradig is. Neem in dit geval dan contact met ons op via shop@room-42.nl of per telefoon: 023-54253656. Wij kijken dan voor je na of de juiste maat nog voorradig is en zullen deze reserveren. Wil je een artikel ruilen voor een ander item, dus met ander artikelnummer? Dan kun je het gewenste nieuwe artikel bestellen in onze webshop en het andere artikel retourneren. Wij zullen deze dan aan je terug betalen, mits je uiteraard voldoet aan onze retourvoorwaarden. Onze retourvoorwaarden zijn: De bestelling is binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd. Het artikel is ongedragen/ongewassen en in originele staat. Merklabels zijn nog aan het artikel bevestigd. Met origineel aankoop bewijs (winkel aankoop). Er is een ingevuld retourformulier meegestuurd (webshop).





garantie en reperatie


contact


bezorgen

Kan ik mijn bestelling ook ophalen in een winkel?


Ja dat kan binnen winkelopeningstijden en na ontvangst van bericht via mail of text-bericht, dat de bestelling voor je klaar ligt. Adres: Room42, Grote Houtstraat 94, 2011SR Haarlem.




Wat is de levertijd van mijn bestelling?


De levertijd van je bestelling is via bezorging ca. 1-3 werkdagen. Ophalen in de winkel kan dezelfde dag of na 1 dag, tijdens winkelopeningstijden.




Versturen jullie ook naar het buitenland?


Nee helaas, wij versturen alleen binnen Nederland. Voor uitzonderingen neem contact op via mail shop@room-42.nl





  • Facebook - Black Circle
  • Instagram - Black Circle